رسم آدمها :
زلال که باشی ...
سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه میروند
درست به سوی خودت !!!!
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲ ب.ظ توسط زيبا
|
رسم آدمها :
زلال که باشی ...
سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
بر میدارند و نشانه میروند
درست به سوی خودت !!!!
بین نام من و تو ....